خط رند ۹۱۲: شرکت چینی اوپو در اولین روز از عرضه گوشی ارزان قیمت و پایین رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت اوپو برخلاف اینکه هنوز در جهان شناخته شده نیست و طرفداران بازارهای جهانی را به خود جلب نکرده است، اما در کشور چین و هند موفق شده که طرفداران و کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.
هفته پیش زمانی که اوپو از گوشی هوشمند ارزان قیمت و پایین رده خود تحت عنوان ریل می ۲ (Realme ۲) رونمایی نمود، پیش بینی می شد با عنایت به برچسب قیمت پایین آن به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند اما روز گذشته در اولین روز از عرضه این گوشی، توانست تنها در عرض مدت پنج دقیقه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.
به نظر می رسد این گوشی توانسته است با برچسب قیمت ۱۳۰ دلار توجه کاربران هندی بویژه قشر ضعیف و متوسط جامعه را به خود جلب نماید چراکه قابلیت های موردنظر و خوبی را با قیمت پایین عرضه نموده است، چیزی که برای خیلی از کاربران محصولات تکنولوژی ایده آل به حساب می آید.
همواره از بزرگترین بازارهای فعال و موفق برای شرکت های چینی تولیدکننده موبایل همچون اوپو، بازار هند است که علاوه بر جمعیت بالای تعداد کاربران، از سلایق و تنوع خاصی برخوردار می باشد که این امر می تواند به شرکت های تولیدکننده موبایل در عرضه محصولات گوناگون کمک به سزایی کند.
اما از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام، دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید اوریو (نسخه ۸.۰ اندروید)، باتری ۴۲۳۰ میلی آمپرساعتی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. این گوشی همینطور در پنل پشتی خود از الگویی الماس مانند بهره گرفته است که با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب، به رنگ های مختلف درمی آید.
هم اکنون این گوشی تنها دو رنگ مشکی و قرمز روانه بازار شده و مقرر است تا ماه اکتبر رنگ آبی آن هم ارائه شود.